Overslaan en naar de inhoud gaan

Doe mee aan de Grote Marketing Enquête

Het grootste onderzoek naar de stand van zaken en actuele thema’s in het marketingvak is weer van start gegaan.
Miniatuurvoorbeeld
© Shutterstock
Miniatuurvoorbeeld
© Shutterstock

Adformatie en DVJ Insights ondervragen jaarlijks marketeers over de stand van zaken en actuele thema’s in het marketingvak. Hoe denken jij en je vakgenoten over kansen in marketing, positionering, branding en merkgroei? Hoe groot zijn de budgetten, hoe groot is het succes van de inspanningen en waar wordt op bezuinigd? De Grote Marketing Enquête vind je hier.  
 

related partner content for mobile comes here

Resultaten

De uitslagen van het onderzoek worden gepubliceerd in de november-editie van Adformatie. Ook licht Marieke van Echteld van DVJ Insights de resultaten tijdens Het Grote Marketing Congres op 13 november toe. 

Vorig jaar bleken marketeers hoge verwachtingen te hebben van het bereik van branded content op Facebook, Instagram en Twitter. Ruim 70 procent van de marketeers bezuinigde op media-inzet.

Ook was een duidelijk verschil te zien in welke kpi's succesvolle en minder succesvolle bedrijven. Succesvolle bedrijven richten hun aandacht op omzet, marktaandeel en de waarde van het merk. Bedrijven die slechter dan de concurrentie presteren kijken naar de KPI’s loyaliteit, merkbekendheid en klanttevredenheid. 

 

Deelnemers aan de enquête maken kans op een kaart voor het Grote Marketing Congres of een jaarabonnement op Adformatie. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in