Sapfabrikant Riedel kiest voor mediabureau Zigt
Riedel brengt zijn mediabelangen na een strategische bureauoriëntatie onder bij Zigt.

© Riedel

© Riedel
Riedel, de sapfabrikant van Nederland die de merken CoolBest, Appelsientje, DubbelFrisss, Taksi en Van de Boom voert, kiest voor mediabureau Zigt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Riedel, dat lang onderdeel was van FrieslandCampina, werd eind vorig jaar overgenomen door Standard Investments. Na de verkoop door FrieslandCampina werden de mediacampagnes de eerste maanden van 2018 opgezet in samenwerking met een externe adviseur. Daarna zette Riedel een strategische bureau-oriëntatie op, die uitmondde in de keuze voor Zigt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidI must appreciate the Netherland brand, this is very famous all over the world, the reason to make this product to give people a healthy and safe life. this product gives energy and fitness like the purpose is to cover all the things that human body need and the protection they need, but apart from this, this is not enough, to weight loss and make the perfect skin you have to work on it more.