Overslaan en naar de inhoud gaan

Sapfabrikant Riedel kiest voor mediabureau Zigt

Riedel brengt zijn mediabelangen na een strategische bureauoriëntatie onder bij Zigt.
Miniatuurvoorbeeld
© Riedel
Miniatuurvoorbeeld
© Riedel

Riedel, de sapfabrikant van Nederland die de merken CoolBest, Appelsientje, DubbelFrisss, Taksi en Van de Boom voert, kiest voor mediabureau Zigt.

related partner content for mobile comes here

Riedel, dat lang onderdeel was van FrieslandCampina, werd eind vorig jaar overgenomen door Standard Investments. Na de verkoop door FrieslandCampina werden de mediacampagnes de eerste maanden van 2018 opgezet in samenwerking met een externe adviseur. Daarna zette Riedel een strategische bureau-oriëntatie op, die uitmondde in de keuze voor Zigt.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Logan

I must appreciate the Netherland brand, this is very famous all over the world, the reason to make this product to give people a healthy and safe life. this product gives energy and fitness like the purpose is to cover all the things that human body need and the protection they need, but apart from this, this is not enough, to weight loss and make the perfect skin you have to work on it more.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in