Overslaan en naar de inhoud gaan

Effie Awards organisatie biedt last minute check voor Effie inzenders

Twijfel je over de casebeschrijving? Kom dan 4 september naar de gratis ‘Effie Inloopmiddag’.
Miniatuurvoorbeeld
© Vea
Miniatuurvoorbeeld
© Vea

Het schrijven van een goede Effie case luistert nauw. Welke resultaten zijn relevant? En hoe onderbouw je de resultaten? Om op deze en andere vragen een antwoord te geven, organiseert de Effie Awards organisatie op 4 september een gratis ‘Effie Inloopmiddag’ voor Effie-inzenders. Tijdens deze last minute check controleren de consultants van de Effie Onderzoek Check - Annelies Bitang (DVJ Insights), Martin Leeflang (Validators) en Jochem Reinders Folmer (Perspective) - of de campagnes worden onderbouwd volgens de Effie-normen. 

related partner content for mobile comes here

Wat?                    Effie inloopmiddag
Wanneer?           Dinsdag 4 september van 14.00 – 17.00 uur
Waar?                  VEA kantoor, W. H. Keesomlaan 4, 1183 DJ Amstelveen

Wil jij hier gebruik van maken? Stuur dan vóór 31 augustus een mail naar info@effie.nl om je aan te melden. 

De uitreiking van de Effie Awards vindt plaats op 13 november 2018 in het Concertgebouw te Amsterdam. De inzenddeadline is maandag 10 september.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in