Overslaan en naar de inhoud gaan

UWV kiest Roorda na aanbesteding

Roorda neemt hiermee het stokje over van Dawn.
roorda
Het team van Roorda, met v.l.n.r.: Joeri Jansen, Hans Bauman, Christine Swankhuisen en Lieke Joosten
roorda
Het team van Roorda, met v.l.n.r.: Joeri Jansen, Hans Bauman, Christine Swankhuisen en Lieke Joosten

Roorda is na een openbare aanbesteding (perceel: strategie) verkozen tot het nieuwe reclame- en campagnebureau van UWV. Het bureau neemt hiermee het stokje over van Dawn.

Roorda wordt zodoende verantwoordelijk voor de 'imago- en publiekscampagnes' van UWV. Ook gaat het bureau -samen met Steam- aan de slag met de arbeidsmarktcommunicatie van de overheidsinstelling.

related partner content for mobile comes here

Fiona de Groot, communicatieadviseur UWV: 'Roorda is vanaf nu onze sparringpartner op het gebied van positionering en de doorvertaling naar publiekscampagnes. Ook zullen zij ons adviseren op merkbeleid, internal branding en onze visuele identiteit.'

Mensgericht

UWV maakt momenteel naar eigen zeggen de beweging van een 'procesgerichte uitvoerder' naar een 'mensgerichte dienstverlener' Christine Swankhuisen, strategy director Roorda: 'Er staat een mooie uitdaging om zowel intern als extern UWV te begeleiden in hun ambitie om de menselijke maat centraal te stellen in alles wat ze doen.'

Digitale content

Eerder werd al bekend dat Monks en N=5 verantwoordelijk worden voor de digitale content van UWV. Ook hier ging een aanbesteding (perceel: content) aan vooraf. Als overheidsinstelling is UWV verplicht om dergelijke aanbestedingen iedere vier jaar uit te schrijven. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in