UWV kiest Roorda na aanbesteding
![roorda](https://static.adformatie.nl/cropped/62ab2b47-2b3c-5cf0-8230-88973af951a3/article/01/6f/016fdfa2-3c2e-43fc-acae-8c38c989035f/opening_image/opening_image_hero/roordauwv.png.jpg)
![roorda](https://static.adformatie.nl/cropped/62ab2b47-2b3c-5cf0-8230-88973af951a3/article/01/6f/016fdfa2-3c2e-43fc-acae-8c38c989035f/opening_image/opening_image_hero/roordauwv.png.jpg)
Roorda is na een openbare aanbesteding (perceel: strategie) verkozen tot het nieuwe reclame- en campagnebureau van UWV. Het bureau neemt hiermee het stokje over van Dawn.
Roorda wordt zodoende verantwoordelijk voor de 'imago- en publiekscampagnes' van UWV. Ook gaat het bureau -samen met Steam- aan de slag met de arbeidsmarktcommunicatie van de overheidsinstelling.
Fiona de Groot, communicatieadviseur UWV: 'Roorda is vanaf nu onze sparringpartner op het gebied van positionering en de doorvertaling naar publiekscampagnes. Ook zullen zij ons adviseren op merkbeleid, internal branding en onze visuele identiteit.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagMensgericht
UWV maakt momenteel naar eigen zeggen de beweging van een 'procesgerichte uitvoerder' naar een 'mensgerichte dienstverlener' Christine Swankhuisen, strategy director Roorda: 'Er staat een mooie uitdaging om zowel intern als extern UWV te begeleiden in hun ambitie om de menselijke maat centraal te stellen in alles wat ze doen.'
Gerelateerd
Digitale content
Eerder werd al bekend dat Monks en N=5 verantwoordelijk worden voor de digitale content van UWV. Ook hier ging een aanbesteding (perceel: content) aan vooraf. Als overheidsinstelling is UWV verplicht om dergelijke aanbestedingen iedere vier jaar uit te schrijven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid