Lidl na halfjaar weg bij GoSpooky, gaat verder met Bruut
Het vertrek heeft te maken met 'wederzijdse verwachtingen'. Het betreft de derde bureauwissel bij Lidl in anderhalf jaar.
![lidl](https://static.adformatie.nl/cropped/a9c4e0a7-9795-5cdb-a4d8-5d88ad938e53/article/d4/3b/d43b8fdd-27f2-4207-8cd6-f251cd7cd1f6/opening_image/opening_image_pro_hero/lidlbruut.png.jpg)
Bruut is het nieuwe social-bureau van Lidl.
![lidl](https://static.adformatie.nl/cropped/a9c4e0a7-9795-5cdb-a4d8-5d88ad938e53/article/d4/3b/d43b8fdd-27f2-4207-8cd6-f251cd7cd1f6/opening_image/opening_image_pro_hero/lidlbruut.png.jpg)
Bruut is het nieuwe social-bureau van Lidl.
Al na een halfjaar heeft Lidl afscheid genomen van GoSpooky, dat tot voor kort de social media-activiteiten van de supermarktketen verzorgde. De opvallend korte samenwerking heeft te maken met 'wederzijdse verwachtingen' die niet als zodanig zijn uitgekomen, meldt een woordvoerder van Lidl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid