Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl na halfjaar weg bij GoSpooky, gaat verder met Bruut

Het vertrek heeft te maken met 'wederzijdse verwachtingen'. Het betreft de derde bureauwissel bij Lidl in anderhalf jaar.
lidl
Bruut is het nieuwe social-bureau van Lidl.
lidl
Bruut is het nieuwe social-bureau van Lidl.

Al na een halfjaar heeft Lidl afscheid genomen van GoSpooky, dat tot voor kort de social media-activiteiten van de supermarktketen verzorgde. De opvallend korte samenwerking heeft te maken met 'wederzijdse verwachtingen' die niet als zodanig zijn uitgekomen, meldt een woordvoerder van Lidl.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in