Overslaan en naar de inhoud gaan

SAS software kiest na pitch voor FCB Amsterdam

Het bureau gaat communicatie en marketingbelangen behartigen voor de Benelux
Sas
Sas

Na een pitch heeft SAS Software gekozen voor FCB Amsterdam. Het softwarebedrijf had in de zomer een pitch uitgeschreven met drie bureaus om te ontdekken wie van deze de ideale partner zou zijn om haar communicatie en marketingbelangen te behartigen voor de Benelux. Een pitch die ging over uitdaging en over verrassing. 

Ivy Vanderheyden, eindverantwoordelijke aan klantzijde bij SAS: 'FCB Amsterdam wist direct de juiste toon en taal te vangen en ons uiteindelijk ook te verrassen met communicatie die niet alleen tot de verbeelding spreek, opvallend en anders is. Maar ook zeer goed toepasbaar voor al onze businessunits. Onze diensten, waarin we claimen een wereld van data te transformeren in een wereld van intelligentie, zijn niet altijd even makkelijk uit te leggen. Toch is Massimo van der Plas, creatief directeur van FCB, daar heel goed in geslaagd.'

related partner content for mobile comes here

Jos Vis, ceo en partner van FCB Amsterdam: Dit was een pitch waarin opdrachtgever en bureau samen aan het werk waren. Een mooie case voor de toekomst.'

 

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in