SAS software kiest na pitch voor FCB Amsterdam
Na een pitch heeft SAS Software gekozen voor FCB Amsterdam. Het softwarebedrijf had in de zomer een pitch uitgeschreven met drie bureaus om te ontdekken wie van deze de ideale partner zou zijn om haar communicatie en marketingbelangen te behartigen voor de Benelux. Een pitch die ging over uitdaging en over verrassing.
Ivy Vanderheyden, eindverantwoordelijke aan klantzijde bij SAS: 'FCB Amsterdam wist direct de juiste toon en taal te vangen en ons uiteindelijk ook te verrassen met communicatie die niet alleen tot de verbeelding spreek, opvallend en anders is. Maar ook zeer goed toepasbaar voor al onze businessunits. Onze diensten, waarin we claimen een wereld van data te transformeren in een wereld van intelligentie, zijn niet altijd even makkelijk uit te leggen. Toch is Massimo van der Plas, creatief directeur van FCB, daar heel goed in geslaagd.'
Jos Vis, ceo en partner van FCB Amsterdam: Dit was een pitch waarin opdrachtgever en bureau samen aan het werk waren. Een mooie case voor de toekomst.'
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu
‘
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid