Overslaan en naar de inhoud gaan

M2|OC aan de slag als mediabureau voor KiKa

Bureau dat ontstond uit M2Media en Online Company tekent - pro bono - voor mediastrategie van eerste merkcampagne van KiKa.
Kika
Scene uit landeljke KiKa-commercial die vorig jaar werd gelanceerd
Kika
Scene uit landeljke KiKa-commercial die vorig jaar werd gelanceerd

M2|OC is het nieuwe mediabureau van de Stichting Kinderen Kankervrij. Het helpt de stichting – pro bono - bij de off- en online mediastrategie, -planning en -inkoop.

related partner content for mobile comes here

Het eerste resultaat is de mediastrategie en -uitvoering van de eerste merkcampagne van KiKa ‘Laat kinderdromen uitkomen’ die medio juli live is gegaan.

In de 20 jaaar dat de stichting bestaat heeft het onder meer ruim 200 onderzoeken gefinancierd. De overlevingskans van kinderen met kanker is gestegen van 72 procent naar 81 procent. Boodschap van de campagne is dat percentage omhoog te brengen naar 100 procent.

'Slimme strategie'

De merkcampagne van KiKa en is te zien en horen op tv, via online-video, radio, social media en via buitenreclame.Jakolien van Eijk, directeur KiKa, spreekt van een ‘slimme mediastrategie’ van M2|OC, waarbij kanalen ‘optimaal op elkaar zijn afgestemd om een zo groot mogelijk effect te realiseren’.

Frank Bitter, ceo M2|OC, gelooft dat zijn bureau nog veel meer mensen kan mobiliseren een bijdrage te leveren. ‘Dat kunnen we bereiken door heel Nederland te laten zien en voelen waar KiKa voor staat en hoe mensen in actie kunnen komen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in