Overslaan en naar de inhoud gaan

Happy Horizon lijft GX in, groeit met 100 medewerkers

GX specialiseert zich in digitale marketingsoftware en services en werkt voor 150 klanten.
Happy Horizon GX
De partijen vieren de overname
© Afbeelding: aangeleverd
Happy Horizon GX
De partijen vieren de overname
© Afbeelding: aangeleverd

Bureaugroep Happy Horizon lijft GX in, een bedrijf gespecialiseerd in digitale marketingsoftware en services. Zo groeit het full service agency met ruim honderd medewerkers en zo'n 150 klanten, waaronder de Volksbank, Nationale Nederlanden, T-Mobile en CBR. Happy Horizon telt na de nieuwste overname ruim negenhonderd medewerkers.

related partner content for mobile comes here

Noodzakelijke overname om door te groeien

GX heeft ruim 25 jaar ervaring in het helpen van bedrijven met het personaliseren van hun digitale communicatie. Eigen platforms 'verbinden content, data en technologie.' Volgens Willem Rossieau, ceo van GX, wil het bedrijf verder groeien en ontwikkelen en is het daarom 'noodzakelijk om toe te treden tot een grotere en sterke organisatie'. Hij legt uit: 'Met Happy Horizon willen we de beste van Europa worden. Ook kunnen we onze klanten van nog betere dienstverlening voorzien.'

Walter van de Wege, ceo van Happy Horizon, voegt toe: 'We werken nu al voor overeenkomstige klanten, zoals PSV en Fontys. Nu we de krachten bundelen, bieden we onze opdrachtgevers de beste totaaloplossing. Zo kunnen zij hun klanten vervolgens de beste digitale ervaringen bieden. Daar is het ons om te doen!'

Overnamepad

Happy Horizon is al even op overnamepad. De bureaugroep nam in juni Energize over en lijfde eerder dit jaar marketingbureau AdBirds en creatief bureau EF2 in. Eerder kocht Happy Horizon ook CF Report en bureaus als Vertigo6 en Gracious. Met de buy & build-strategie wil de bureaugroep zich nadrukkelijker profileren als full service agency

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Hans Lemm

Aanvulling: afgelopen maart is Lemm en Ten Haaf/B2B - Health ook onderdeel geworden van Happy Horizon

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in