Overslaan en naar de inhoud gaan

Max is de Bob in wereldwijde Heineken-campagne

Heineken lanceert ‘the best driver’ voor Heineken 0.0. De campagnefilm wordt verspreid via social media.

Heineken heeft een wereldwijde campagne ‘The Best Driver’ gelanceerd met een hoofdrol voor de F1-wereldkampioen Max Verstappen.

related partner content for mobile comes here

In de campagne is de ‘ambassadeur’ voor Heineken 0.0 in gezelschap van vrienden, die hem aanwijzen als de beste bestuurder, simpelweg omdat hij dat nu eenmaal is.

De video laat met een knipoog zien dat zo’n beslissing - hoewel de beste coureurs ter wereld uit de Formule 1 komen - alleen gebaseerd zou moeten worden op wie er niet gedronken heeft.

Alcoholvrije partnerschap

‘De pay-off van onze campagne - ‘When You Drive Never Drink’ - is de boodschap die we al vanaf het begin van ons partnership met Formule 1 in 2016 kracht bij zetten door middel van campagnes en activaties’, vertelt Bram Westenbrink, global head van het Heineken-merk. 'Nu het raceseizoen in de zomermaanden in volle gang is, zijn we blij dat we de nieuwste fase van deze campagne, kunnen introduceren’,

De campagne is op social media gelanceerd in Nederland. De commercial werd geschoten in Amsterdam Noord en is ontwikkeld door creatief bureau Le Pub. Bradley & Pablo hadden de regie in handen, Prettybird deed de productie. Het Amsterdamse Cakefilm  fungeerde als service-production-company.

Er zit nog meer (alcoholvrij) in het vat, laat Verstappen weten. Hij werkt samen met Heineken ‘aan een geweldig nieuw gaming-initiatief – Player 0.0.’ Hierover maakt Heineken op korte termijn meer bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in