Overslaan en naar de inhoud gaan

Chuck Studios en productiehuis Good People bundelen krachten

Chuck Studios krijgt hiermee voet aan de grond in de MENA-regio.
chuck studios good people
KFC, een gedeelde klant van Chuck Studios en Good People
chuck studios good people
KFC, een gedeelde klant van Chuck Studios en Good People

Creative food-bureau Chuck Studios kondigt een samenwerking aan met het internationale productiehuis Good People. Hiermee krijgt Chuck, dat al actief is in Europa en de VS, voet aan de grond in de MENA-regio (Middle East & North Africa), zodat het daar ook lokale en internationale merken kan bedienen. 

related partner content for mobile comes here

Good People, opgericht door regisseur Ali Ali, is het bedrijf achter films voor merken als Heineken, Coca-Cola en Lavazza. Chuck Studios helpt global food & drinks-merken om hun producten in beeld te brengen. 

Olaf van Gerwen, medeoprichter Chuck Studios: 'Het gebeurt niet vaak dat je een partner treft die exact dezelfde visie en waarden deelt. De gedeelde passie voor verhalen vertellen en bijzondere beeldtaal is wat deze samenwerking speciaal maakt.'

Khaled Zaki, ceo Good People: 'Voor een regio met zo'n enorme culinaire traditie hebben we nog een wereld te winnen op het gebied van voedselfotografie. Zo kan ik niet wachten om te zien wat Chuck Studios met een shawarma gaat doen.'
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in