Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl's lentecampagne: betaalbare luxe voor iedereen

De propositie van het Delicieux-assortiment is volgens de discounter actueler dan ooit.
Lidl's lentecampagne: betaalbure luxe voor iedereen
Lidl's lentecampagne: betaalbure luxe voor iedereen

In de nieuwe campagne van Lidl staat het Delicieux-asortiment, ofwel 'betaalbare luxe', centraal, bestaande uit 350 producten, denk aan stol, gourmetvlees en eieren.

related partner content for mobile comes here

Delicieux is luxe voor iedereen, legt Jorieke de Vries, head of marketing van Lidl, uit. 'Dat is nog altijd actueel, helemaal in deze tijd waarin alles om ons heen duurder wordt. Met Delicieux kan iedereen genieten van luxe paasdagen, ongedacht de dikte van je portemonnee.'

De paasgedachte blijft dus ongewijzigd, nieuw is de campagne rondom Delicieux, waarbij Lidl zelf spreekt van een hoogwaardige uitstraling. De campagne bestaat uit een tv-commercial, lentebrochure, 40 paasrecepten en printadvertenties en wordt verder uitgerold in out of home, radio en online. De Vries raadt ook aan 'de socials' van Lidl in de gaten te houden. 'We hebben een boel verrassingen in petto, waaronder de veiling van merchandised NFT eieren...'

Steenkolen-Engels

In de tv-commercial, ontwikkeld door Joe Public, speelt Barry Stevens nieuwkomer John in de Lidl-flat. Dit leidt tot hilarische taferelen, aldus Lidl, want buurman Teun's Engels is niet zo best. Dat wil zeggen: hij komt niet verder dan steenkolen-Engels. 'You fell with your nose in the butter’ - een tikje flauw ook wel.

De Vries: 'Oók nieuw dit jaar zijn de tag-ons. Geen opsomming van producten, maar een humoristisch vervolg op de hoofdspot. Ze dienen tegelijkertijd als leuke content voor onze online en social media-kanalen.' Oordeel zelf:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in