Overslaan en naar de inhoud gaan

Joey Boeters en Nik Sluijs nieuwe creative directors van Fitzroy

Het duo komt van Wunderman Thompson en is een oude bekende van Fitzroy.
Joey Boeters en Nik Sluijs nieuwe creative directors van Fitzroy
Nik Sluijs (l) en Joey Boeters
Joey Boeters en Nik Sluijs nieuwe creative directors van Fitzroy
Nik Sluijs (l) en Joey Boeters

Nik Sluijs en Joey Boeters gaan aan de slag als de nieuwe creative directors van het Amsterdamse reclamebureau Fitzroy. De heren gaan nauw samenwerken met Mischa Schreuder, die sinds vorig jaar als creative partner bij Fitzroy werkt.

related partner content for mobile comes here

Sluijs en Boeters waren tot voor kort werkzaam bij Wunderman Thompson, daarvoor bij Indie en Duval Guillaume. Het duo was al eerder werkzaam voor Fitzroy, in 2014 en 2015. Als creative directors worden de heren nu verantwoordelijk voor onder meer ANWB, Naïf en PlayStation.

Marketeers willen snel

Mischa Schreuder zegt: 'Nik en Joey hebben meermaals bewezen dat ze spraakmakend werk voor zowel grote als kleine opdrachtgevers kunnen maken. Het zijn ondernemende creatieven die bij Fitzroy hun eigen klanten gaan krijgen, zodat we die persoonlijker kunnen bedienen. Marketeers willen altijd snel, maar vooral snel met goede mensen. Daarom zijn we blij met de komst van Nik en Joey.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in