Overslaan en naar de inhoud gaan

Het PR Bureau aan de slag voor podcastbedrijf Podimo

Ook Iglo en BridgeFund gaan met HPB in zee.
Podimo
© Afbeelding: Podimo
Podimo
© Afbeelding: Podimo

Het PR Bureau is aan de slag gegaan voor Podimo, het bedrijf achter de Deense podcast-app, dat vier weken geleden Dag en Nacht Media overnam, Nederlands grootste podcasthuis

related partner content for mobile comes here

Podimo is sinds 15 april beschikbaar in Nederland en werkt volgens een abonnementsmodel. Abonnees krijgen voor 5 euro exclusief toegang tot de best beluisterde podcasts van Nederland waaronder Man man man, de podcast van o.a. Domien Verschuuren en Zelfspodcast van Sander Schimmelpenninck & Jaap Reesema. 

HPB heeft  Podimo begeleid naar de Nederlandse launch en blijft de podcast-app ondersteunen rond alle pr- en communicatievraagstukken gericht op de Nederlandse markt.

Iglo en BridgeFund

Naast Podimo heeft HPB ook Iglo en BridgeFund als accounts binnengehaald. Het staat diepvriesmerk Iglo bij in een thought-leadershiptraject, waar de focus ligt op de (her)waardering van een duurzaam diepvriessegment bij consumenten en media.

Voor BridgeFund, een oline platform dat ondernemers die willen lenen en ondernemers die willen beleggen bij elkaar brengt, doet Het PR Bureau de pr- en communicatiestrategie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in