Overslaan en naar de inhoud gaan

iO op technisch vlak aan de slag voor KNMI

iO gaat onder meer de website en klantportalen van het weerinstituut doorontwikkelen.
Pieter Janssens, ceo iO
Pieter Janssens, ceo iO
Pieter Janssens, ceo iO
Pieter Janssens, ceo iO

iO - voorheen Intracto Group - gaat aan de slag voor het KNMI. Het Nederlandse weerinstituut slaat de handen ineen met iO om de KNMI-website te beheren, te optimaliseren en door te ontwikkelen. Ook gaat iO de verschillende klantportalen van het weerinstituut 'toekomstbestendig' maken om websitegebruikers makkelijker weersinformatie en relevante data voor te schotelen. De samenwerking duurt in ieder geval tot 2024.

related partner content for mobile comes here

KNMI.nl moet visitekaartje worden

De website van het KNMI moet het visitekaartje van het weerinstituut worden, meldt iO vol vertrouwen in een persbericht. Aan het bedrijf de taak om de website zo te ontwikkelen dat de merkengagement met KNMI toeneemt en de KNMI-producten vaker gebruikt worden. 

Wesley Nuijens, projectmanager bij het KNMI in De Bilt, meldt: 'We kijken ernaar uit om ons te verbinden aan een impactvolle partner als iO. Samen maken we van het KNMI dé plaats om meteorologische en seismologische kennis en data te delen, gesteund door moderne technologie met o.a. heldere waarschuwingen op maat van de specifieke doelgroepen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in