Overslaan en naar de inhoud gaan

Hill+Knowlton haalt zwaargewichten José Tijssen en Annemieke Kievit-Nol binnen

Beide ervaren adviseurs gaan aan de slag als strategy directors. Vangen gedeeltelijk vertrek toptrio adviseurs op.
Miniatuurvoorbeeld
Annemieke Kievit-Nol
© Hill+Knowlton
Miniatuurvoorbeeld
Annemieke Kievit-Nol
© Hill+Knowlton

José Tijssen en Annemieke Kievit-Nol gaan naar Hill+Knowlton Strategies Nederland. Ze worden er strategy directors. José Tijssen treedt toe tot de directie van Hill+Knowlton, Annemieke Kievit-Nol wordt lid van de ‘agency council’.

related partner content for mobile comes here

Met de komst van Tijssen en Kievit-Nol (foto) vangt Hill+Knowlton gedeeltelijk het vertrek op van zijn topadviseurs Frans van der Grint, Sabine Post en Jeroen van Seeters. Adformatie maakte eerder deze maand melding van hun besluit om een nieuw bureau te starten.

Beste PR Advisor

José Tijssen treedt vanaf deze week in dienst bij Hill+Knowlton Strategies als board director en strategy director op het vlak van fusies en overnames, beursgangen, financiële communicatie, crisis & change management. Zij heeft een lange carrière op het gebied van communicatie en investor relations en werkte achtereenvolgens bij ABN Amro, Wolters Kluwer, KPN, ING. Ook was ze managing director van Citigate/CFF Communications.

Tijssen werd twee keer verkozen tot Best PR Advisor voor de M&A-awards. In haar laatste functie was zij verantwoordelijk voor de corporate communicatie en public affairs van apothekersorganisatie Mediq.

Voormalig baas Edelman Benelux

Annemieke Kievit-Nol begint in januari bij Hill+Knowlton in de rol van strategy director op het gebied van corporate en brand-reputation, creative and digital. Vanuit die rol vormt zij ook de verbinding naar de zusterbureaus binnen het WPP-netwerk, waarmee Hill+Knowlton begin volgend jaar zijn gezamenlijke intrek neemt in een nieuwe locatie aan de Amstel.

Kievit-Nol werkte bij pr-bureaus DLV PR, en Edelman Benelux waar ze deputy general manager en uiteindelijk general manager was. Zij ontwikkelde strategische communicatiecampagnes voor onder andere Shell, Heineken, Starbucks en Microsoft. In haar laatste functie was zij werkzaam als director global public affairs and CSR bij AkzoNobel. Nol zal door Hill+Knowlton eveneens worden ingezet bij de ontwikkeling van talent en business binnen het internationale netwerk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in