Overslaan en naar de inhoud gaan

SuperRebel creeert extra value voor Dremel

Speciaal voor de feestdagen introduceert Dremel speciale Value Packs voor de verschillende multitools.

Met een Dremel kan je meer dan je denkt.

Speciaal voor de feestdagen introduceert Dremel speciale Value Packs voor de verschillende multitools. Verpakkingen boordevol voordeel en extra’s. Voor het vierde jaar op rij is SuperRebel® verantwoordelijk voor de internationale packaging en de campagne.

Internationale packaging


Voor de Value Packs van 2018 staan de workspaces van de verschillende makers centraal. Het thema is gebaseerd op de eerdere video’s die SuperRebel® ontwikkelde in samenwerking met Studio Bilder. Daarin kwam het inzicht naar voren dat een maker herkenbaar is aan zijn of haar eigen workspace en de items die zich daarop bevinden. Dit uitgangspunt is doorgetrokken naar drie verpakkingen, voor de Dremel Stylo+, de Dremel 3000 en de Dremel 4000 met elk hun eigen uitstraling.


Campagne wereldwijd


In de campagne en in de content rondom de Value Packs spelen de verschillende makers en hun workspaces een belangrijke rol. Uiteindelijk blijkt, dat het beeld van de werkplek internationaal is en wereldwijd makers aanspreekt. De Dremel Value Packs liggen nu bij retailers in Europa, Azië, het Midden Oosten en de VS. SuperRebel® spreekt de beeldtaal van makers goed, dus zijn we inmiddels volop aan de slag voor de Value Packs voor eind 2019. Wordt vervolgd. Dremel is onderdeel van Bosch Group. 

Meer weten? Klik hier voor de hele case en de internationale verpakkingsdesigns. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in