Overslaan en naar de inhoud gaan

​​​​​​​Omnicom PR Group Nederland breidt uit met 12 nieuwe adviseurs

De meeste nieuwkomers werken op het gebied van reputatiemanagement en public affairs.
Miniatuurvoorbeeld
Kantoor Omnicom PR Group NL
© Omnicom PR Group
Miniatuurvoorbeeld
Kantoor Omnicom PR Group NL
© Omnicom PR Group

Omnicom PR Group Nederland heeft twaalf nieuwe communicatiespecialisten aangetrokken. De meeste nieuwkomers werken op het gebied van reputatiemanagement en public affairs.

related partner content for mobile comes here

Omnicom Public Relations Group is ontstaan na een samensmeling van FleishmanHillard, Ketchum en Porter Novelli in Nederland. ‘De komst van het twaalftal stelt ons beter in staat onze plannen te verwezenlijken”, zegt Rosalinde van de Wall, managing director van Omnicom PR Group. ‘We richten ons nog nadrukkelijker op branches die bij dit bureau passen, zoals food en agriculture en health and lifesciences. Ook breiden we ons publicaffairsteam zo verder uit en baseren we onze creatieve campagnes sterker op data.’

De twaalf

Amanda Hachmang keert na een jaar reizen terug als senior consultant. Ze legt haar adviezen voornamelijk toe op de purpose van organisaties.

Amelie Ribbers komt over van de Reputatiegroep en heeft een passie voor bedrijven die maatschappelijk het initiatief nemen.

Annemiek Smelting heeft een achtergrond in Europese en Amerikaanse studies. Zij was eerder trainee bij het UWV.

Anouschka Timmermans (marketingcommunicatie GROHE) houdt zich met name bezig met mediarelaties, zoals bij pitches en events voor diverse internationale klanten.

Douwe Meuldijk studeerde af in politicologie en filosofie, maar is nu vooral geinteresseerd naar de (inter)nationale politiek in de praktijk.

Leonore van Til vult het team Public Affairs aan met haar achtergrond in de politieke wetenschap en een master internationale betrekkingen. Zij komt van Hague Corporate Affairs.

Willemijn Albers onderscheidt zich met haar achtergrond in corporate communicatie  op het gebied van reputatiemanagement, zowel creatief als organisatorisch.

Roos Kirsten ondersteunt en adviseert klanten in de publieke en de commerciële sector. Na haar studie geschiedenis en een master internationale betrekkingen was zij Schuman-trainee bij het Europees Parlement.

Suzanne Stofberg is als Senior Account Lead onder meer verantwoordelijk voor Signify (Philips Lighting), Nespresso en Alert Online. Stofberg werkte eerder als communicatieconsultant voor FleishmanHillard en is weer terug na vijf jaar bij het creatieve videocontentbureau 1Camera.

Creatieve strategie

André Dammers (creative) director en content consultant Rim Voorhaar zorgen voor de creatieve doorvertaling van inzichten naar strategieën en tactieken. Dammers voert creatie en strategie aan vanuit zijn rijke ervaring als (freelance) copywriter. Hij maakte nationaal en internationaal (prijswinnend) werk voor onder meer Samsung, Centraal Beheer, het Van Gogh Museum en Volkswagen.

Voormalig sportjournalist Rim Voorhaar (Het Parool, Sportweek, Hockey.nl) is als storyteller een specialist binnen een wereld van vele alleskunners.

Gerben Vlasveld voorziet consultants van de meest relevante data, trends en insights. Hij was onderzoekspecialist bij Kantar TNS en heeft een achtergrond in de journalistiek.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in