Overslaan en naar de inhoud gaan

Wepublic trekt drie nieuwe adviseurs aan

Lisanne Nieuwland, Pepijn Veerman en Liz Zoetekouw aan de slag bij Amsterdams bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Liz Zoetekouw, Pepijn Veerman, Lisanne Nieuwland
© -
Miniatuurvoorbeeld
Liz Zoetekouw, Pepijn Veerman, Lisanne Nieuwland
© -

Wepublic heeft drie nieuwe adviseurs aangetrokken. Lisanne NieuwlandPepijn Veerman en Liz Zoetekouw.

related partner content for mobile comes here

Lisanne Nieuwland gaat advies geven over corporate communicatie en reputatiemanagement. Hiervoor was zij werkzaam bij het Amsterdamse Wit Communicatie. Daarvoor deed ze aan de UvA  haar masterthesisonderzoek naar de inzet van PR door de Nederlandse regering tijdens de MH17-crisis.

Pepijn Veerman was een aantal jaar actief als professioneel voetballer en deed de master Political Economy aan de Universiteit van Amsterdam. Hij gaat politieke ontwikkelingen monitoren en adviseren op het gebied van public affairs

Liz Zoetekouw heeft onder andere gewerkt als online journalist bij Elsevier Weekblad en NRC Handelsblad. Haar master in Political Science heeft ze behaald op Universiteit Leiden. Ook Zoetekouw richt zich op het monitoren van maatschappelijke ontwikkelingen en stakeholderonderzoek en advisering.

Wepublic (voorheen GKSV) telt nu ongeveer 25 professionals en een schil van ervaren associate partners.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in