Overslaan en naar de inhoud gaan

Suzanne van Ham gaat van Heineken International naar Burst

Ze moet zorgen voor snellere groei van het digitale bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Suzanne van Ham
Miniatuurvoorbeeld
Suzanne van Ham

Suzanne van Ham is van Heineken International overgestapt naar digitaal bureau Burst. Zij is daar Head of Operations, en verantwoordelijk voor het verder klaarstomen van de 'gehele operatie' om te zorgen voor snellere groei van Burst . Van Ham was bij Heineken werkzaam als consultant Project Management Office in het zogeheten Centre of Excellence.

related partner content for mobile comes here

Bij de groei van Burst zijn 'schaalbare processen en systemen' extra belangrijk, aldus het bureau. Suzanne van Ham heeft ruime ervaring opgedaan op dit gebied in haar voorgaande rollen bij zowel Heineken als RTL Nederland.

Van Ham: 'Ik ken Burst al heel lang, waarin ik in diverse rollen heel prettig met ze heb samengewerkt. Zowel qua mens als op inhoud voel ik en enorme klik.'

Van Ham wil zorgen voor een 'strakke operatie met duidelijke rollen en afspraken waarin teams floreren. Burst is een bureau met veel jong talent, waar ik graag mee aan de slag ga om het beste in ze naar boven te halen.' Hans Maltha, de ceo van Burst stelt dat met de komst van Van Ham en eerder Patrick Boom als CCO, een team staat dat de groeiplannen van het bureau kan realiseren.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in