Overslaan en naar de inhoud gaan

SAN bestaat 30 jaar en organiseert een jubileumeditie

Dit jaar kunnen adverteerders een SAN Accent winnen in de categorie: ‘De Reclameparels’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) viert dit jaar zijn 30-jarige bestaan. Ter ere van deze gelegenheid heeft SAN eenmalig de categorie ‘De Reclameparels’ in het leven geroepen, waarin het beste werk van de afgelopen 30 jaar in de spotlights wordt gezet.

related partner content for mobile comes here

Elk merk kan één campagne inzenden voor de categorie ‘De Reclameparels’. De campagne moet in de afgelopen 30 jaar zijn gemaakt. Een jury, bestaande uit 30 specialisten met ervaring aan zowel bureau- als klantzijde, gaat het ingezonden werk beoordelen.

Ook kunnen marketeers werk insturen voor de volgende categorieën: Business-to-Business, Corporate (incl. Personeel), Dienstverlening, Dienstverlening Financieel, Durables, Fast Moving, Non-Profit & Overheid, Retail, Smart Idea en Vrije Tijd.

Daarnaast behoort de overkoepelende categorie ‘Branding 360°’ ook tot de mogelijkheden, waarin de beste campagnes, naast een Accent, bekroond kunnen worden met een 'SAN Accent Branding 360°'.

Tot slot maakt SAN dit jaar ook een ‘Jubileum Jaarboek 2018’. Om een pagina te reserveren kunnen marketeers een case insturen. Één of meerdere pagina’s reserveren kan tot en met 20 december 2018. Ga hiervoor naar www.sanaccent.nl en kijk bij ‘Jaarboek’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in