Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile Strategy wordt TBWA\Mobile: een mobiele marketing hub

Het bureau investeert in opkomende mobiele technologieën.
Miniatuurvoorbeeld
Rick Ledder
© Rick Ledder Tbwa
Miniatuurvoorbeeld
Rick Ledder
© Rick Ledder Tbwa

Mobile Strategy heet sinds vandaag ‘TBWA\Mobile’, een wereldwijd expertisecentrum voor mobiele marketing en technologie. Het mobiele bureau werd in 2014 overgenomen door TBWA en de naamswijziging maakt deel uit van een diepere integratie binnen het TBWA-collectief.

related partner content for mobile comes here

De hub werkt als een incubator en experimenteert met innovatieve oplossingen en prototypen. Ook investeert het kenniscentrum in mobiele technologieën als: Gamified Experiences, Augmented Reality, Artificial Intelligence, Chatbots en Voice.

TBWA\Mobile blijft zijn eigen klantenbestand ondersteunen en helpt internationale TBWA-vestigingen met mobiele merkervaringen. Ook krijgt het bureau een nieuw kantoor in Londen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in