
De Nederlandse tak van Nestlé is samenwerking aangegaan met het Amsterdamse pr-bureau Glasnost. Het gaat om een breed pakket aan diensten, zowel interne als extern. Eerst richt het bureau zich op Nescafé, de nieuwe reep Yes en het duurzaamheidsprogramma van koffie .
Judy Schnitger - Zwinkels, head of Corporate Communication bij Nestlé Nederland noemt het bureau 'energiek en dynamisch' 'De visie van Glasnost geeft een extra dimensie aan onze huidige en toekomstige vraagstukken op zowel merk- als corporate niveau.'
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCorporate woordvoerder
TU DelftNestlé is niet het enige nieuwe account van Glasnost. Eerder maakte het pr-bureau bekend aan de slag te gaan voor Bowers & Wilkins, de van origine Britse luidsprekerfabrikant.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee