Overslaan en naar de inhoud gaan

Nestlé Nederland kiest Glasnost voor brede samenwerking

Betreft projecten voor duurzaamheidsprogramma’s van Nestlé en nieuwe productintroducties.
Miniatuurvoorbeeld
Commercial-foto van Nescafe, een van de bekende producten van Nestlé
© Nestle
Miniatuurvoorbeeld
Commercial-foto van Nescafe, een van de bekende producten van Nestlé
© Nestle

De Nederlandse tak van Nestlé is samenwerking aangegaan met het Amsterdamse pr-bureau Glasnost. Het gaat om een breed pakket aan diensten, zowel interne als extern. Eerst richt het bureau zich op Nescafé, de nieuwe reep Yes en het duurzaamheidsprogramma van koffie . 

related partner content for mobile comes here

Judy Schnitger - Zwinkels, head of Corporate Communication bij Nestlé Nederland noemt het bureau 'energiek en dynamisch' 'De visie van Glasnost geeft een extra dimensie aan onze huidige en toekomstige vraagstukken op zowel merk- als corporate niveau.'

Nestlé is niet het enige nieuwe account van Glasnost. Eerder maakte het pr-bureau bekend aan de slag te gaan voor Bowers & Wilkins, de van origine Britse luidsprekerfabrikant. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in