Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw onderzoeksbureau Milkshake richt zich onder meer op UX research

Het nieuwe bureau is ontstaan vanuit Soda studio, dat zich al bezighield met vergelijkbaar onderzoek.
Miniatuurvoorbeeld
Jasper Olieroock bij officiële aftrap
© Milkshake Research
Miniatuurvoorbeeld
Jasper Olieroock bij officiële aftrap
© Milkshake Research

Nederland is een onderzoeksbureau rijker: Milkshake Research. Het bureau dat eind september officieel gelanceerd werd (foto), richt zich op UX research voor digitale interfaces en doelgroeponderzoek. Hierbij worden onderzoeksmethodes als usability tests en data analytics toegepast.

related partner content for mobile comes here

Eigen label

Milkshake is ontstaan vanuit Soda studio, dat zich al een aantal jaren bezig hield met UX research en doelgroeponderzoek. Jasper Olieroock (foto), partner bij Milkshake en Soda studio, vond het tijd om die activiteiten onder te brengen onder een eigen label met een eigen propositie. Olieroock: ‘Milkshake is geen onderzoeksbureau op zich maar werkt nauw samen met ons productdesign label Soda studio.’

Milkshake Research werkt voor merken als Wehkamp, Calvin Klein, Roompot, Amsterdams Fonds voor de Kunst, Eneco en OneWorld.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in