Overslaan en naar de inhoud gaan

Lavazza neemt vending machine-merken over van Mars

Flavia - en Klix Vending Machines (samen Mars Drinks) leverde in 2017 een omzet van 350 miljoen dollar op.
Miniatuurvoorbeeld
Flavia Vending Machine
© Mars Drinks
Miniatuurvoorbeeld
Flavia Vending Machine
© Mars Drinks

Lavazza Group neemt Mars Drinks over. Dat omvat twee merken in het ‘office coffee service’ (OCS) en vending segment: Flavia en Klix. Lavazza wil met de acquisitie zijn belangrijkste markten versterken, en een nauwere band met de consument verwezenlijken. ‘Het perfect in onze internationale expansiestrategie.’

related partner content for mobile comes here

Japan

Door de deal zal de Lavazza Group, in overeenstemming met haar internationale consolidatiestrategie, de koffiebedrijven van Mars in Noord-Amerika, Duitsland, het VK, Frankrijk, Canada en Japan overnemen, inclusief de bijbehorende systemen en de productiefaciliteiten in het VK en de Verenigde Staten.

De acquisitie is inclusief de Flavia tabletop machines en de Klix Vending machines, een groot machinepark, en een breed portfolio van koffie en andere warme dranken van zowel eigen merken (bijvoorbeeld Alterra) als via andere merken. De bedrijven die betrokken zijn bij de overname genereerden in 2017 een omzet van ongeveer 350 miljoen dollar, en hebben 900 personeelsleden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in