Overslaan en naar de inhoud gaan

Transfernieuws: Jasper Hunting en Tom Schreurs naar Eredivisie Media & Marketing

EMM versterkt het Brand Partnership Team met twee ervaren krachten.
Miniatuurvoorbeeld
Jasper Hunting (l.) en Tom Schreurs
© Linkedin-profielen
Miniatuurvoorbeeld
Jasper Hunting (l.) en Tom Schreurs
© Linkedin-profielen

Jasper Hunting (37) is aangesteld als Brand Partnership Director en komt over van het sportmarketing-bureau House of Sports, waar hij de afgelopen drie jaar eindverantwoordelijk was voor de commerciële zaken en brand partnerships. Uit de periode daarvoor brengt hij 8 jaar sales- en marketingervaring bij verschillende partijen met zich mee, waaronder ‘Spieren voor Spieren’ en ‘Institute for International Research’.

related partner content for mobile comes here

Manager brand partnership Tom Schreurs (33) is afkomstig van FC Twente, waar hij de afgelopen tien jaar verschillende marketingfuncties vervulde. De afgelopen twee jaar was hij als Hoofd Marketing verantwoordelijk voor alle B2C- en B2B-marketingconcepten.

De twee gaan direct aan het slag voor het team, dat onder leiding staat van Alex Tielbeke.

Eredivisie Media & Marketing (EMM) is in 2008 opgericht door de Eredivisieclubs en Endemol. In 2010 voegde de KNVB zich als partner en in 2012 verwierf FOX Networks Group een meerderheidsbelang (51%). EMM verzorgt de exploitatie van de collectieve media- en sponsorrechten namens de 18 Eredivisieclubs. 

Lopende partnerships zijn er met de Vriendenloterij, KPN (Hoofdsponsor Eredivisie) en met 'official suppliers' zoals De Telegraaf, Voetbal International, Radio Veronica en Sportdirect.com. EMM is verder vooral bekend vanwege de exploitatie van de tv-zenders FOX Sports en FOX.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Wim Block

Zitten John, Anke, Rena en Mathijs ook nog op partnerships? Fors team voor 2 sponsoren en 4 suppliers.....

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in