Overslaan en naar de inhoud gaan

'Als je als bank innoveert, moet je ook durven falen'

In de serie CMOtalk spreekt Klaas Weima met Dorkas Koenen, marketingdirecteur van Rabobank.
Miniatuurvoorbeeld
Dorkas Koenen
Miniatuurvoorbeeld
Dorkas Koenen

Waarom ben jij twee jaar geleden naar de Rabobank gegaan?

DK: ‘Ik heb een jaar of tien diverse marketingafdelingen aangestuurd. Ik had sterk de behoefte om me niet alleen met marketing bezig te houden, maar ook om daadwerkelijk maatschappelijke impact te creëren. In de eerste gesprekken begreep ik dat ook Rabobank daarop wilde inzetten.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in