Overslaan en naar de inhoud gaan

House of Pertijs: 60 Jaar en jonger dan ooit

SuperRebel.com ontwikkelt bijzondere uitgave House of Pertijs magazine
Partner
SUPERREBEL.COM

SuperRebel.com is an international creative agency. We develop brave new brands and we energise existing brands. By all means. We are the ultimate agency for entrepreneurs and entrepreneurial marketeers who want to get the best out of their brands. Just like we do with our own brand. #bebrave

Miniatuurvoorbeeld
SuperRebel.com x House of Pertijs
© SuperRebel.com
Miniatuurvoorbeeld
SuperRebel.com x House of Pertijs
© SuperRebel.com

60 Jaar House of Pertijs is covernieuws.

Nadat we 5x Greed Magazine hebben gemaakt verschijnt dit jaar voor het eerst House of Pertijs magazine. Het officiele magazine van 'The first watches and jewelry concept store in the world' verschijnt 1 keer per jaar in een oplage van 12.000 stuks. In het magazine komen een breed scala aan onderwerpen aan bod. Horloge introducties, productnieuws en updates over de topmerken van House of Pertijs worden afgewisseld met interviews en artikelen over technologie en innovatie. De tone-of-voice is toegankelijk en journalistiek. De fotografie is fashion en glossy. Het House of Pertijs magazine verstevigt de band met de klanten van House of Pertijs die over het algemeen al een bijzondere band hebben met het merk en de merken die House of Pertijs voert. SuperRebel.com ontwikkelt ook de content voor digitale nieuwsbrieven, social media en de website

Deze speciale uitgave gaat over het 60-jarig bestaand van House of Pertijs. We hebben een aantal relaties die ouder zijn dan 60 uitgenodigd om model te zijn in deze special editie. Dit zijn echte klanten en echte mensen. Geen modellen deze keer. Daarnaast hebben we speciale aandacht besteed aan Joop Pertijs, de oprichter van het bedrijf en de trotste vader van de huidige CEO Paul Pertijs. Naast de speciaal geportretteerde relaties siert hij de cover van het magazine. In het magazine vind je verder een stukje historie over dit mooie bedrijf en vanzelfsprekend staat het magazine boordevol prachtige nieuwe producten. 

De fotografie werd deze keer verzorgd door Cooper Seykens en Meltem Pertijs. De styling door Hulya Paak en Meltem Pertijs. Drukkerij Damen verzorgde het prachtige drukwerk. EnoRm.com verzorgt de doorvertaling naar de website. Paul Pertijs verzorgde de eindredactie. Wij zijn super trots op het resultaat en willen graag iedereen die heeft meegewerkt aan het project heel erg danken. Niet in de laatste plaats het team van SuperRebel dat dit weer tot stand heeft gebracht. Het is steeds weer een uitdaging om iets bijzonders te maken. Intussen is dat al 6x heel goed gelukt. House of Pertijs is inmiddels in heel Nederland en ver daar buiten een begrip. 

SuperRebel is het bureau voor het bedenken van nieuwe merken en het opfrissen en fris houden van bestaande merken. We gebruiken creativiteit ter bevordering van effectiviteit. We maken hele ingewikkelde proposities heel simpel. En bouwen consistent aan hele sterke merken. Door keuzes te maken en door klanten te helpen om keuzes te maken. Op het gebied van design en advertising. Ben jij ook op zoek naar zo'n bureau? Maak dan een afspraak met Renate of Lodewijk. Tel. 076-5728888. 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
SUPERREBEL.COM

SuperRebel.com is an international creative agency. We develop brave new brands and we energise existing brands. By all means. We are the ultimate agency for entrepreneurs and entrepreneurial marketeers who want to get the best out of their brands. Just like we do with our own brand. #bebrave

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in