Overslaan en naar de inhoud gaan

GRRR sluit zich aan bij Handpicked Agencies, dat daarom nu ook in Amsterdam vertegenwoordigd is

De aansluiting moet GRRR de ruimte geven om opdrachtgevers breder te bedienen zonder zelf expertise in huis te hoeven halen.
Handpicked Agencies GRRR
© Afbeelding: aangeleverd
Handpicked Agencies GRRR
© Afbeelding: aangeleverd

GRRR, een design gedreven strategisch digitaal bureau uit Amsterdam, sluit zich aan bij Handpicked Agencies. De bureaugroep is na de aansluiting ook in de hoofdstad actief. Bureaus binnen Handpicked Agencies werken samen om opdrachtgevers breder te bedienen zonder zelf verschillende expertises in huis te halen. Die strategische keuze moet tot meer specialisatie binnen de bureaus leiden, zo is de gedachte. GRRR krijgt op organisatieniveau ook hulp op vlakken als financiën en HR om zich zo meer te kunnen focussen op het 'echte werk.'

related partner content for mobile comes here

Mensen en impact

Opgericht in 2003 bedient GRRR met inmiddels 27 medewerkers klanten als Stedelijk Museum, Melkweg, The Ocean Cleanup en Fastned. Het bureau behaalde in 2020 een B-Corp certificering, wat past bij de bedrijfsambitie om duurzaam en innovatief werk af te leveren. Jelmer Boomsma, mede-oprichter van GRRR: 'Vanaf het begin hadden we een klik met de cultuur van Handpicked. Net als wij hebben zij mensen en impact op één staan. We delen het doel om verandering op gang te brengen. Binnen het netwerk kunnen wij in volledige openheid sparren met de andere digitale specialisten. Zeer belangrijk in een tijd waarin digitale uitdagingen onze samenleving vormgeven, denk aan AI bias en privacy. Door deze bundeling van krachten kunnen we oplossingen versnellen voor organisaties met een inclusieve en klimaatpositieve focus.'

Handpicked Agencies op zijn beurt heeft nu twaalf gespecialiseerde digitale bureaus, waar in totaal 280 mensen werken. Vaktitel Emerce riep Handpicked eerder dit jaar voor de derde achtereenvolgende keer uit tot beste bureaugroep van Nederland. 

Lees ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in