Overslaan en naar de inhoud gaan

Intratuin na pitch naar Abovo Maxlead

Per 1 januari 2024.
Intratuin
© Intratuin.nl
Intratuin
© Intratuin.nl

Intratuin heeft na een pitch met vier mediabureaus gekozen voor Abovo Media. De samenwerking rond mediastrategie, -planning en -inkoop gaat 1 januari 2024 in.

related partner content for mobile comes here

De keuze is op Abovo Media gevallen voor de passende cultuur, het niveau van de uitgewerkte case, kennis van het gehele medialandschap (inclusief folderverspreiding) en de getoonde affiniteit met franchiseondernemers. Lobke Samallo, manager formule en marketingcommunicatie van Intratuin: 'Abovo Media wist ons tijdens de pitch zodanig te inspireren dat we denken in hen de juiste mediapartner gevonden te hebben voor onze ambities in de toekomst.'

Ook op het gebied van duurzaamheid zijn er overeenkomsten. Abovo Media heeft inmiddels het B Corp certificaat aangevraagd en voor Intratuin is duurzaamheid vanzelfsprekend. Beide bedrijven gaan hier de komende tijd verder op inzetten.

Henk Plessius van fma Nederland heeft de pitch begeleid. De eerste crossmediale campagne voor 2024 is al in voorbereiding.

'Intratuin is marktleider en met 55 winkels in Nederland, elf in Duitsland en drie in België, een klant die ons past als een jas', Rein Vogel, cco Abovo Maxlead. 'De match op het gebied van ondernemerschap, nuchterheid en lef komt tijdens de eerste contacten al duidelijk naar voren.'

EssenceMediacom is momenteel het mediabureau van Intratuin.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in