Handpicked agencies begint mediabureau Featly

Oprichters zijn Patrick Horstman en Robert-Jan Duk.

Robert-Jan Duk en Patrick Horstman

Handpicked agencies komt met een negende bureau: mediabureau Featly. Met dit nieuwe bureau wil het bureaunetwerk data, wetenschap en performance-gedreven ATL campagnes aan elkaar verbinden.

Handpicked agencies is een collectief van digitale en creatieve bureaus met 230 medewerkers. Met Featly begeeft het netwerk dat op digitale kanalen is gefocust zich ook op het terrein van tv, radio, print, out of home en bioscoopreclame.

Branding-effecten

Oprichters van Featly - gevestigd in Amstelveen - zijn Patrick Horstman (onder meer ex-Zenith, Mindshare en PHD) en Robert-Jan Duk.(voorheen onder meer Zenith en PHD). Horstman: 'Nadat Robert-Jan en ik beiden zestien jaar werkzaam zijn geweest bij verschillende mediabureaus, beginnen we nu met Featly. Met dit bureau bieden wij adverteerders een volledig transparant alternatief waarbij data, wetenschap en kosten per effect de basis vormen.' 

Duk: 'Wij merkten dat adverteerders steeds vaker zochten naar een partner voor onafhankelijk en performance based marketingadvies zonder in te leveren op de branding-effecten die met ATL te behalen zijn.'

Onder Handpicked agencies vallen verder Bluebird Day (e-commerce), Boldly (AR en VR belevingen), E-sites (web en mobile ontwikkeling), Fingerspitz (digital marketing), IN10 (strategy, design en innovatie) dat zich in juni aansloot, TDE (digitale sportmarketing), Twentyseven (.net enterprise technologie en digitale transformaties) en Weekend (branding, design en creatie).

Klanten zijn onder andere Brabantia, Bruynzeel keukens, Ziggo Sport en Sligro. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie