Overslaan en naar de inhoud gaan

CRO-bureau Conversionista is nu ook in Nederland actief

Het Zweedse bureau start in Nederland in samenwerking met Q42 en Fabrique.
Conversionista
© Afbeelding: Conversionista
Conversionista
© Afbeelding: Conversionista

Het Zweedse CRO-bureau Conversionista zet voet op Nederlandse bodem. In samenwerking met de lokale bureaus Q42 en Fabrique gaat Conversionista hier van start als een nieuw label. Het bureau specialist zich in Conversion Rate Optimization (cro), dus het optimaliseren van het ontwerp van een website of app om een type conversie te vergroten. 

related partner content for mobile comes here

Samenwerken

Conversionista bestaat veertien jaar en werkt onder meer voor Polestar en Spotify. Het label maakt onderdeel uit van ARC Arise Consulting, een bureaugroep die in handen is van een investeringsmaatschappij. Q42 en Fabrique sloten zich een jaar geleden aan bij de bureaugroep, die toen al meer dan tien labels had. Conversionista is in het afgelopen jaar gaan samenwerken met Q42 en Fabrique en maakt nu de officiële stap naar Nederland. 

David van Zeggeren gaat de Nederlandse uitbouw leiden en start met drie á vier medewerkers. Dat aantal moet binnen een jaar gegroeid zijn naar tien, zegt hij tegen Adformatie

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in