Overslaan en naar de inhoud gaan

Audi kiest Dept

Het bureau wordt als lead agency verantwoordelijk voor strategisch advies, positionering, lokale campagnes en activaties in Nederland.
Audi kiest Dept 
Audi kiest Dept 
Audi kiest Dept 
Audi kiest Dept 

Audi kiest na een pitchtraject voor Dept als lead agency voor de Nederlandse markt. Het bureau laat weten de opdracht te krijgen om ‘Nederland te veroveren’ door het Duitse automerk in de markt te zetten als premium en progressief merk. De introductie van de nieuwe volledig elektrische modellen van Audi moet hierbij helpen.

related partner content for mobile comes here

Lokale merkstrategie

De eerste campagne wordt volgens het bureau na de zomer uitgerold. René Verbong, executive creative director bij Dept vertelt dat het bureau niet kan wachten om met Audi de lokale merkstrategie verder uit te werken en Nederland te inspireren met campagnes waar ‘je niet zomaar aan voorbij rijdt’. 

Creatieve combinatie

Frank Siemerink, manager marketing & communication bij Audi geeft aan dat de keuze voor Dept als lead agency er één is voor de lange termijn. ‘We hebben heel bewust voor Dept gekozen omdat zij exact aanvoelen waar we met het merk Audi heen willen. Dept heeft tijdens de pitch zeer overtuigend bewijs geleverd dat ze begrijpen hoe je een premium merk in de volle breedte en via alle kanalen kunt neerzetten, waarbij de creatieve combinatie van digital focus en merkbeleving de doorslag gaf.’

Lees ook: 'Wie zijn wij om te zeggen dat het onmogelijk is, alleen omdat het nog niet is uitgevonden'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in