Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de nieuwe commercial van Allianz Direct

Usain Bolt neemt het in de commercial op tegen de nieuwe generatie sporttalenten.
Future sport heroes
Future sport heroes
© Allianz Direct
Future sport heroes
Future sport heroes
© Allianz Direct

Online verzekeraar Allianz Direct lanceert deze week zijn nieuwe Europese campagne (bureau: Alfred). De hoofdrol is ook dit keer voor sprinticoon Usain Bolt. De boodschap is dat Allianz Direct in Nederland en in andere landen waar het verzekeringen aanbiedt, jong sporttalent sponsort. Bolt wordt in de commercial dan ook uitgedaagd door de sporthelden van morgen. De rationale achter deze keuze: ‘Sport daagt uit, inspireert en verenigt jong en oud.’

related partner content for mobile comes here

Allianz Direct | Future Sports Heroes

Credits

Klant: Allianz Direct

Eindverantwoordelijke klant: Ron Adams, Natasja Staal, Steffie van der Velde

Bureau: ALFRED International

Account: Daniëlle Boskemper, Stéphanie Freitag

Art Director: Jorn Kruijsen

Copywriter: Jeroen van de Sande, Rogier Mahieu

Agency Producer: Carmen Ramsaran

Productiemaatschappij: Hobby Film

Regisseur: Oskar Bård

Producer: Remco den Hartog

D.O.P: Snorre Fuglsang Ruhe

Editor: MRTN Edit

Muziek: MassiveMusic

Soundstudio: Ambassadors

Postproductie: Ambassadors

Grading: Jean-Clément Soret, MPC

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in