Overslaan en naar de inhoud gaan

UM-baas Minnaar leidt PMA

Julius Minnaar is door de leden van het Platform Media-Adviesbureaus (PMA) benoemd tot nieuwe voorzitter.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Minnaar is sinds december 2008 directeur bij Universal Media, het bureau dat tijdens de Amma-uitreiking in mei werd uitgeroepen tot Bureau van het Jaar.

related partner content for mobile comes here

Sinds januari vorig jaar is het PMA, onder leiding van Lisette Hermans (ZenithOptimedia) en Martin Wink (MPG) een nieuwe koers ingeslagen. Op dit moment telt de vereniging 18 leden, goed voor circa 92 pct van de Nederlandse mediabudgetten. Minnaar volgt feitelijk Wink op, die in april bij MPG vertrok en dus moest aftreden als voorzitter. In de tussentijd fungeerde Liedewij Hentenaar (Vizeum) als voorzitter a.i.

Minnaar: ‘De tijd is rijp voor de volgende stap; verdere invulling van de rol van de media-adviesbureaus als de experts op het gebied van doelgroepsegmentatie. We zullen duidelijker over het voetlicht moeten brengen dat ongeacht de informatiedrager het media-adviesbureau de boodschap bij de juiste doelgroep aflevert.’

Het PMA streeft naar eigen zeggen naar meer inzichtelijkheid voor de adverteerder. Naast de eigen TV Benchmark, die de adverteerder inzicht biedt in de inkoopprestatie van zijn bureau, betekent dit ook het continu zoeken naar mogelijkheden de bereiksonderzoeken te verbeteren, waar nodig en mogelijk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in