Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever prolongeert ‘niet voor niets’

Unilever zet de informatieve, op functionele kenmerken gerichte paraplucampagne ‘Niet voor niets’, voort.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste wave (week 23 t/m 31) van de campagne werd positief geëvalueerd. De campagne wordt wel aangescherpt. Nils van Dam, hoofd marketing bij Unilever, zegt tegen Adformatie dat de top of mind awareness van de merken die meeliepen in de campagne, significant gestegen is. De spontane awareness steeg nog sterker. Van Dam: ‘Wij vonden het sterke kwantitatieve resultaten.’

related partner content for mobile comes here

De vervolgcampagne loopt van week 38 tot en met week 46. In plaats van negen merken, spelen daarin nog maar vijf merken een rol. Dat zijn Calvé pindakaas, Blue Band brood, Lipton Tea, Rexona en Glorix. De campagne-uitingen zijn aangescherpt. Zo wordt bij het Unilever-logo de slogan ‘Niet voor niets’ geplaatst.

Lees Adformatie van komende donderdag met meer uitgebreide berichtgeving over de campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in