Online shopping: afhakers zijn gewoon voorzichtige kopers
65 procent van de online shoppers wacht een dag of langer voordat men de aankoop doet. Dit zegt softwarebeveiliger McAfee.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In het onderzoek ‘Digital Window Shopping: The Long Journey to Buy’, wordt dit shopgedrag onderzocht. McAfee bekeek hiertoe 163 miljoen online transacties.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De digitale window shoppers vullen hun online winkelkarretje en verlaten vervolgens de site, om later de aankoop af te maken. Veel ‘afhakers’ blijken dus gewoon voorzichtige shoppers te zijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAndere resultaten:
McAfee geeft een viertal tips om het aantal achtergelaten winkelwagentjes tegen te gaan:
Bron: MarketingCharts
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid