Vodafone lanceert volledig nieuwe campagne
'Making the most of now' heeft plaats gemaakt voor 'Power to you'. Dit is een internationale lancering. They en Achtung! zijn verantwoordelijk voor het Nederlandse concept van de campagne. Vooral in vorm heeft Vodafone gekozen voor een totaal nieuwe koers. In plaats van een ideale wereld te scheppen, heeft het telecombedrijf gekozen voor een meer vervreemdend, maar toch lichtvoetig concept. Een aantal beesten die een onverstaanbare taal spreken spelen de hoofdrol in de commercials.
Achtung! ontwikkelde ook het online activatieplatform www.upgradeastranger.nl waar gebruikers een actieve rol gaan spelen. Op de site zijn de bezoekers sinds vandaag 13.00 uur de baas. Nietsvermoedende voorbijgangers krijgen een netbook, overal toegang tot internet, een mini laptop of een mobieltje. Het publiek bepaalt wie de cadeaus krijgt. Niet Vodafone.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaWi-Fi
Hasty Calls
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid