Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone lanceert volledig nieuwe campagne

Vodafone, dat voor de zomer in zee ging met reclamebureaus They en Achtung!, gooit het in de nieuwe campagne over een volledig andere boeg.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Making the most of now' heeft plaats gemaakt voor 'Power to you'. Dit is een internationale lancering. They en Achtung! zijn verantwoordelijk voor het Nederlandse concept van de campagne. Vooral in vorm heeft Vodafone gekozen voor een totaal nieuwe koers. In plaats van een ideale wereld te scheppen, heeft het telecombedrijf gekozen voor een meer vervreemdend, maar toch lichtvoetig concept. Een aantal beesten die een onverstaanbare taal spreken spelen de hoofdrol in de commercials.

related partner content for mobile comes here

Achtung! ontwikkelde ook het online activatieplatform waar gebruikers een actieve rol gaan spelen. Op de site zijn de bezoekers sinds vandaag 13.00 uur de baas. Nietsvermoedende voorbijgangers krijgen een netbook, overal toegang tot internet, een mini laptop of een mobieltje. Het publiek bepaalt wie de cadeaus krijgt. Niet Vodafone.

Wi-Fi

Hasty Calls

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in