Nederland 1 op 22,3 pct in week 37
Nederland 1 was in week 37 ruim marktleider met een marktaandeel van 22,3 procent (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+), onder meer dankzij de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL 4 scoorde ook beter dan de afgelopen weken met een aandeel van 15,8, terwijl SBS 6 gelijk bleef op 14,1 pct. De drie publieke zenders hadden samen een aandeel van 35,1 pct, RTL Nederland had met vier zenders 27,2 pct en de drie zenders van SBS Broadcasting 22,9 pct.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het best bekeken programma van de week was Boer zoekt vrouw met 3.150.000 kijkers. Nederland 1 staat ook op 2 en 3 met het NOS Journaal van 20.00 uur met 2.868.000 kijkers en Studio Sport Eredivisie met 2.669.000 kijkers. Er staan zeven programma's van Nederland 1 in de top 10.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid