Overslaan en naar de inhoud gaan

GGZ Nederland lanceert campagne 1opde4

Vandaag wordt met een paginagrote advertentie in Volkskrant, Metro en NRC en met het live gaan van een website de campagne 1opde4…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de advertentie vraagt GGZ Nederland aandacht voor de waarde van het werk van de geestelijke gezondheidszorg. Maar liefst 1 op de 4 volwassen Nederlanders krijgt een psychische stoornis. Het onderkennen en behandelen van psychische problemen versterkt volgens GGZ de mentale veerkracht van Nederland.

related partner content for mobile comes here

De campagne wordt grotendeels gevoerd en richt zich vooral op mensen tussen de 20 en 40 jaar. Het hart van de campagne is de website. Via banners op sites die door deze doelgroep vaak worden bezocht, zoals Hyves, word je naar de campagnesite geleid. De website wordt de komende tijd verder uitgebreid met meer films, nieuwe informatie, over het werken in de geestelijke gezondheidszorg en links naar diverse ggz-instellingen.

De campagne is ontwikkeld door Maximum. GGZ Nederland-voorzitter Marleen Barth: "Het is van belang juist jongeren ervan te overtuigen dat de geestelijke gezondheidszorg belangrijk werk doet, maar ook dat een psychische stoornis niet iets is om je voor te schamen. Deze campagne zal meer openheid creëren over psychische aandoeningen en meer jonge mensen interesseren om voor deze sector als werkveld te kiezen."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in