GGZ Nederland lanceert campagne 1opde4
In de advertentie vraagt GGZ Nederland aandacht voor de waarde van het werk van de geestelijke gezondheidszorg. Maar liefst 1 op de 4 volwassen Nederlanders krijgt een psychische stoornis. Het onderkennen en behandelen van psychische problemen versterkt volgens GGZ de mentale veerkracht van Nederland.
De campagne wordt grotendeels online gevoerd en richt zich vooral op mensen tussen de 20 en 40 jaar. Het hart van de campagne is de website. Via banners op sites die door deze doelgroep vaak worden bezocht, zoals Hyves, word je naar de campagnesite geleid. De website wordt de komende tijd verder uitgebreid met meer films, nieuwe informatie, over het werken in de geestelijke gezondheidszorg en links naar diverse ggz-instellingen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe campagne is ontwikkeld door Maximum. GGZ Nederland-voorzitter Marleen Barth: "Het is van belang juist jongeren ervan te overtuigen dat de geestelijke gezondheidszorg belangrijk werk doet, maar ook dat een psychische stoornis niet iets is om je voor te schamen. Deze campagne zal meer openheid creëren over psychische aandoeningen en meer jonge mensen interesseren om voor deze sector als werkveld te kiezen."
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid