Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever komt met Yunomi magazine

Unilever Benelux komt met Yunomi magazine dat verspreid wordt onder 1 miljoen huishoudens.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het magazine is tot stand gekomen in samenwerking met een speciaal redactieteam van Sanoma Uitgevers en is grotendeels gemaakt met eigen bijdragen van de Yunomi-leden zelf.

related partner content for mobile comes here

Het magazine vloeit voort uit het online platform . Dat behandelt dagelijks onderwerpen die vrouwen raken en bezighouden, gecombineerd met tips, spelletjes, een spaarprogramma en artikelen van de vrouwen zelf en de redactie. Het nieuwe Yunomi magazine sluit hier volgens Unilever op aan 'als een extra cadeautje voor de vrouwen zelf'.

Ivonne Boumeester, manager Consumer Relationships Unilever Benelux: 'Vrouwen tussen 30 en 50 jaar hebben tegenwoordig steeds minder tijd voor zichzelf door de combinatie gezin, huishouden en werk. Ze gunnen zichzelf weinig extra’s. Yunomi wil deze vrouwen iedere dag een momentje voor zichzelf geven. Het tijdschrift is bedoeld als een extra cadeautje voor deze vrouwen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in