Unilever komt met Yunomi magazine
Het magazine is tot stand gekomen in samenwerking met een speciaal redactieteam van Sanoma Uitgevers en is grotendeels gemaakt met eigen bijdragen van de Yunomi-leden zelf.
Het magazine vloeit voort uit het online platform Yunomi. Dat behandelt dagelijks onderwerpen die vrouwen raken en bezighouden, gecombineerd met tips, spelletjes, een spaarprogramma en artikelen van de vrouwen zelf en de redactie. Het nieuwe Yunomi magazine sluit hier volgens Unilever op aan 'als een extra cadeautje voor de vrouwen zelf'.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisIvonne Boumeester, manager Consumer Relationships Unilever Benelux: 'Vrouwen tussen 30 en 50 jaar hebben tegenwoordig steeds minder tijd voor zichzelf door de combinatie gezin, huishouden en werk. Ze gunnen zichzelf weinig extra’s. Yunomi wil deze vrouwen iedere dag een momentje voor zichzelf geven. Het tijdschrift is bedoeld als een extra cadeautje voor deze vrouwen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid