Overslaan en naar de inhoud gaan

Transparant Prijs 2005 voor KNRM

De Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij (KNRM) De Transparant Prijs 2005 voor de beste charitatieve verslaglegging in de wacht…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De erkenning werd afgelopen dinsdag uitgereikt door uit handen van juryvoorzitter Morris Tabaksblat in de Oude Raadszaal in Den Haag. De Transparant Prijs, die bestaat uit een geldbedrag van € 15.000,- en een symbolische trofee is een initiatief van PricewaterhouseCoopers en de Donateursvereniging Nederland. De initiatiefnemers beogen met de prijs door middel van 'best-practice-sharing' de kwaliteit van de verslaggeving door charitatieve instellingen te stimuleren.

related partner content for mobile comes here

Dit jaar waren er 168 inzendingen binnen, wat een verdubbeling betekent ten opzichte van 2004. De KNRM behoorde vorig jaar ook tot de genomineerden, toen ging de eer naar de KWF Kankerbestrijding. Morris Tabaksblat (links op foto) over de winnaar van dit jaar: "De leer- en verbeterpunten van vorig jaar zijn actief opgepakt. De KNRM wordt in het verslag rechtdoorzee neergezet en het verslag leest als een spannend jongensboek met de pakkende titel 'Tijd winnen'. De donateur krijgt daarnaast inzicht in behaalde en ook in niet-behaalde doelstellingen." De aanmoedigingsprijs gaat dit jaar naar Dokters van de Wereld. De overige genomineerde waren: Internationaal Child Support, War Child, KWF Kankerbestrijding, Vereniging Amnesty International Nederland en Stichting Woord en Daad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in