Overslaan en naar de inhoud gaan

How Deep Is Your Dip?

Iedereen weet inmiddels: 4-uur Cup-A-Soup. Omdat de doelgroep rond deze tijd niet voor de tv, maar achter de pc zit, heeft Qi een online…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Iedereen weet inmiddels: 4-uur Cup-A-Soup. Omdat de doelgroep rond deze tijd niet voor de tv, maar achter de pc zit, heeft Qi een online campagne ontwikkeld. Met de kun je testen of je rond die tijd nog wel scherp bent.

related partner content for mobile comes here

Speel je tussen vier en vijf 's middags, dan maak je ook nog kans op de Cup-A-Soup Cup. De rest van de dag is gereserveerd om te oefenen. Om te voorkomen dat je in een dip belandt, kun je gratis de handige Cup-A-Lert wekker downloaden. Alleen vervelend dat iedereen om 5 uur weer naar huis gaat ;-)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in