Overslaan en naar de inhoud gaan

Ilse media met fonds digitaal creatieven

Ilse media introduceert het Dutch Creative Industry Fund (DCIF), een investerings- en stimuleringsfonds voor de Nederlandse digitaal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DCIF richt zich met name op startende Nederlandse ondernemingen en initiatieven in deze sector, een van de belangrijke groeisectoren van de Nederlandse economie.
Met het stimuleren van jonge ondernemers en ondernemingen wil ilse media via het DCIF geld en middelen beschikbaar stellen ‘om hun dromen waar te maken’. De missie van het DCIFis Creating Capital by Innovating Media.

related partner content for mobile comes here

DCIF investeert geld en levert expertise en/of middelen. Hiervoor krijgt het fonds aandelen terug in de startende onderneming. Typische individuele investeringen vanuit het fonds zullen liggen tussen de 20.000 en 40.000 euro liggen. Het zal met een minimum fondskapitaal van 200.000 euro van start gaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in