Overslaan en naar de inhoud gaan

ilse media start PerfectDays, Blikopdebeurs.nl en nog veel meer

Ilse media organiseerde vorige week een boottochtje voor pers en relaties en kwam met een aantal nieuwtjes. Zo komt het met een dramaserie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ilse nieuwtjes op een rij:

related partner content for mobile comes here
  • Ilse Media start met een investeringsfonds voor ‘de digitaal creatieve industrie’. Met het Dutch Creative Industry Fund (DCIF) richt ilse zich met name op startende Nederlandse ondernemingen en initiatieven in deze sector.
  • Met Blikopdebeurs.com, een site met opinie en achtergrondinformatie voor de serieuze privébelegger, gaat Nu.nl dagelijks commentaar verzorgen op het economische nieuws. ‘Ik ben heel blij met deze samenwerking’, zegt hoofdredacteur Rogier Swagerman van NU.nl. ‘Weblogs zullen de komende tijd een veel grotere rol gaan spelen in de berichtgeving op NU.nl. De kennis, de toewijding en de snelheid van blogs zijn kwaliteiten waarmee ze zich kunnen meten met journalistieke berichtgeving.’ De afgelopen weken heeft Nu.nl proef gedraaid op het economiekatern op de site. De opinie van een expert wordt toegevoegd op het feitelijke nieuws dat NU.nl brengt.
  • Het derde initiatief: op download.nl kan de Nederlandse consument voortaan muziek in MP3 formaat downloaden. De bestanden kunnen vervolgens op alle mp3-spelers worden beluisterd, zoals flash-mp3 spelers, mobiele telefoons en de iPod. De MP3 tracks bevatten geen kopieerbeveiliging. Het gebruik is aan dezelfde rechten gebonden als die van muziekcd’s. Bovendien is Download.nl uitgebreid met games, ebooks, ringtones en video.
  • NU.nl komt met een rss-lezer voor mobiel.
  • ilse media komt met de segmentatie van zijn web-log.nl, door de formatie van zogenaamde blogportals. De meest actieve bloggers creëren samen affiniteitgebonden ‘opperlogs’, de onderwerpen die het eerst aan de beurt zijn voor indeling zijn auto, muziek en vakantie. Dit heeft alles te maken met de volgens ilse media explosieve groei van weblogregistraties op web-log.nl. Was het aantal web-loggers in mei van dit jaar nog rond de 100.000, vorige week begroette ilse media de 160.000ste aanmelder. Met deze volumes dient zich, volgens ilse media-directeur Paul Molenaar, een volgende fase voor web-log aan. Het punt waarop zoeken, bloggen en aanbieden samenkomen komt in zicht.
  • Het laatste nieuws is dat NewRulez, de jongerendivisie van Ilse Media, met Perfect Days komt, een dramaserie voor jongeren die alle herkenbare perikelen van middelbare scholieren behandelt (liefdes, dagelijkse beslommeringen en onverwachte tegenslagen). De serie bestaat uit 24 korte afleveringen die gratis te bekijken zijn via het internet.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in