Overslaan en naar de inhoud gaan

Squeeze-bemanning neemt ontslag

Alle medewerkers van de gayglossy Squeeze, redactie en sales, hebben per direct ontslag genomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reden van de breuk is volgens hoofdredacteur Edwin Reinerie een verschil van inzicht in het te voeren beleid met uitgeverij Argo Media, de vroegere NTG. Reinerie: 'Wij wilden het blad laten groeien, en vroegen tevergeefs om meer marketing-inspanningen. Daarnaast wilde de directie er een frivool, ietwat plat product van maken, en wij een luxe stijlproduct.'

related partner content for mobile comes here

Volgens Argo-directeur Frans Makau is precies het tegenovergestelde aan de hand: 'Ik vond dat het niveau ranzig begon te worden, met advertenties voor darkrooms, en ben dus al met een ander redactieteam in gesprek.'

Reinerie en de zijnen hebben nog gepoogd het blad van Argo Media over te nemen, maar dat is niet gelukt. Het laatste Squeeze-nummer van de hand van het huidige team ligt morgen in de winkel. Intussen kondigen Reinerie en zijn medewerkers aan, met een nieuwe gayglossy te komen.

Wanneer dat nieuwe blad op de markt komt, en hoe het gaat heten, is nog niet bekend. Makau is er niet rouwig om. Hij wenst het team alle goeds. En het volgende nummer van Squeeze ligt gewoon volgens planning, over zes weken in de winkel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in