Overslaan en naar de inhoud gaan

CRM-software mikt op nieuwe doelgroepen

Na een periode van stagnatie zit er weer groei in de markt voor CRM-software. Aanbieders houden nadrukkelijk rekening met de wensen en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de opmars van nieuwe CRM-systemen zijn drie trends te onderscheiden. Steeds meer producenten richten zich op de MKB-markt, hetzij door hun software voor grote bedrijven ‘naar beneden’ aan te passen (SAP, Siebel), hetzij door de systemen voor kleine bedrijfjes uit te breiden (Microsoft). Een andere CRM-oplossing die sterk in opkomst is, is de Application Service Providing (ASP). Hierbij stelt de leverancier zijn product beschikbaar via een webbrowser, waardoor de klant niet langer verplicht is de dure softwarepakketten aan te schaffen. ‘CRM on demand’ dus. De laatste trend op CRM-gebied is de mobiele toepassing, een ontwikkeling die mede dankzij de opkomst van de nieuwe smartphones (mobieltje en organizer ineen) mogelijk is. Erg handig voor de buitendienst!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in