Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Nike-commercial Secret Weapon

Enkele van ’s werelds beste atleten, zoals Arsenal-voetballer Thierry Henry, en de Spaanse Roland Garros winnaar Rafael Nadal,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de campagne laat Nike zowel de psychologische als fysieke voordelen van Nike Pro Performance zien, een nieuw assortiment onderkleding met compressiepasvorm.

related partner content for mobile comes here

De sporters zijn te zien als zij zich in hun eentje voorbereiden op een wedstrijd. Voor de ogen van Thierry Henry doemt een gigantische keeper op en Rafael Nadal ziet een bal de netband raken die net zijn kant van het veld valt.

De commercial laat vervolgens het moment zien waarop de atleten hun Nike Pro Performance shirt aantrekken, een stoot adrenaline krijgen en zij klaar zijn voor de strijd.

‘Secret Weapon’ is gemaakt door het Engelse reclamebureau Nitro en geregisseerd door Ivan Bird. In Nederland is de commercial voor het eerst te zien op 6 oktober.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in