Overslaan en naar de inhoud gaan

Ilse en Gouden Gids stoppen met V4M

Ilse en de Gouden Gids stoppen per 1 oktober met hun zoekmachinemarketingbureau V4M. Tegenvallende resultaten en een andere strategie bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

V4M (ofwel Value for Money) heeft daarmee slechts anderhalf jaar bestaan, meldt Emerce. Er is een brief rondgestuurd aan alle klanten van V4M. Er komt een einde aan het samenwerkingsverband van Ilse en de Gouden Gids. Mogelijk volgt er nog een doorstart van V4M.

related partner content for mobile comes here

Het netwerk van V4M bevat de websites van nu.nl, startpagina.nl, goudengids.nl, ilse.nl en de nationaletelefoongids.nl. Via partner Overture deden ook de sites van onder andere MSN, Lycos, Wanadoo en Vinden.nl mee. Door samen te werken, kregen adverteerders volgens V4M de mogelijkheid om de voordelen van zoekmachine marketing op het Ilse, Gouden Gids en Overture netwerk te benutten.
Adverteerders die samenwerkten met V4M worden nu doorverwezen naar Overture of soortgelijke dienstverleners. Beide partijen melden Emerce dat de resultaten tegenvielen. Directeur Paul Molenaar van Ilse Media: ‘De samenwerking heeft niet gebracht wat we ervan verwacht hadden. Dat is jammer, maar dat hoort nou eenmaal bij het ondernemen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in