Ilse en Gouden Gids stoppen met V4M


V4M (ofwel Value for Money) heeft daarmee slechts anderhalf jaar bestaan, meldt Emerce. Er is een brief rondgestuurd aan alle klanten van V4M. Er komt een einde aan het samenwerkingsverband van Ilse en de Gouden Gids. Mogelijk volgt er nog een doorstart van V4M.
Het netwerk van V4M bevat de websites van nu.nl, startpagina.nl, goudengids.nl, ilse.nl en de nationaletelefoongids.nl. Via partner Overture deden ook de sites van onder andere MSN, Lycos, Wanadoo en Vinden.nl mee. Door samen te werken, kregen adverteerders volgens V4M de mogelijkheid om de voordelen van zoekmachine marketing op het Ilse, Gouden Gids en Overture netwerk te benutten.
Adverteerders die samenwerkten met V4M worden nu doorverwezen naar Overture of soortgelijke dienstverleners. Beide partijen melden Emerce dat de resultaten tegenvielen. Directeur Paul Molenaar van Ilse Media: ‘De samenwerking heeft niet gebracht wat we ervan verwacht hadden. Dat is jammer, maar dat hoort nou eenmaal bij het ondernemen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid