PSA split Europees media-account
Autofabrikant PSA Peugeot-Citroën heeft het mediaplanning en buying account in Europa gesplitst tussen Omnicom’s OMD en Havas’ MPG.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Daarmee komt een einde aan de zeven jaar durende samenwerking tussen de automaker en MPG in Frankrijk. MPG krijgt daar wel de Spaanse en Duitse accounts voor terug.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
OMD behoudt het account in Groot-Brittannië, Zwitserland, Denemarken en Rusland. In Italië blijft echter Aegis’ Vizeum voor PSA Peugeot-Citroën werken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Media & Marketing Europe.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid