Overslaan en naar de inhoud gaan

Wéér een blaadje: Peper.

Volgende week, 29 september om precies te zijn, lanceert Wegener Peper. (ja die punt moet er achter, net als bij Linda.). Peper. bestaat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgende week, 29 september om precies te zijn, lanceert (ja die punt moet er achter, net als bij .). Peper. bestaat uit een 'interactieve nieuwssite, mobiele diensten, digitale kwartaalmagazines en een papieren weekkrant'.

related partner content for mobile comes here

Het multimediale concept is bedoeld voor jongeren van 25-35 die, volgens Wegener, op dit moment het dagblad links laat liggen. Eindhoven heeft de primeur.

De weekkrant verschijnt net voor het weekend. Op andere momenten heeft de doelgroep volgens de uitgever geen tijd om de krant te lezen (hm, wat verklaart dan het succes van en ?). Bij mobiele diensten moeten we bijvoorbeeld denken aan dating en sms.

Er is bewust voor een regionale insteek gekozen, omdat, aldus de uitgever 'jonge mensen vaak veel van de wereld hebben gezien, maar blij zijn met hun thuisbasis. Hun stad. Peper speelt in op de eigen sfeer en mentaliteit van de stad'.

En waarom Eindhoven eerst? Nou, dat is volgens uitgever Tjalde Postma (in ) 'Misschien niet de mooiste stad, maar er gebeurt hier wel veel op cultureel gebied en in de underground'.
Als Eindhoven een succes blijkt, is daarna Nijmegen aan de beurt en zullen andere steden volgen.

Peper. gelooft in 'user generated content'. In Eindhoven gaat een netwerk van 500 'Peperwatchers' het medium van feedback, tips en inhoud voorzien.
Verder wordt het blad gemaakt door vier journalisten.
De site wordt gratis, het weekblad kost een euro.
De naam zinspeelt op het Engelse 'newspaper'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in